Trevlig helg

Igår tog vi hyrbilen och åkte till Mariell och Peter. Först bjöds det på lite bubbel och snittar innan Cissi och Jonne slirade in framför huset och skjutsade 6 x Sergerlund och 2 x Jacobson till Gripsholms värdshus. I vanlig ordning velade jag in i det sista men bestämde mig för gräddkokta musslor och 1/2 räktallrik. Allt smakade underbart och vi hade en jätterolig och trevlig kväll, de har stora hjärtan i den familjen.
Svampplockning stod på schemat idag så vi brände iväg med fyrhjulingarna men så värst mycket svamp kan jag inte säga att vi hittade. Vår skog klår deras med hästlängder! Fick hur som helst ihop till 2 toast var och det var ju inte fy skam det inte.
Kollade igenom alla bilder från deras fina bröllop och fick lite tårar i ögonen.
Nu är vi hemma och väntar in 007.

Kommentarer
Postat av: Marre

Åh gulle du! De va en toppen helg! :)

2011-08-18 @ 14:38:02
Postat av: Jag

Ja det var det sannerligen =)

2011-08-18 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0