Min tid är förbi

Jag har stått på toppen. Jag har kunnat se ner på er andra. Jag har skrutit. Jag har glänst. Nu är det över, nattsvart och jag är på botten.

Anledningen? Jag var hos tandläkaren igår och beskedet var som ett slag i solarplexus av Vin Diesel; jag har tandsten. Jag! Tandsten! Förvisso inte mycket men ändå och inte ett spår av det sist jag var där så 28,5 år klarade jag mig men nu ska tandtråden fram trots att det är det absolut tråkigaste jag vet.

Tror jag måste gå skämmas lite till.  

Kommentarer
Postat av: anna

men gud så kul så glad jag är! nu hamnar du i min bokmärkeslista!



åh så kul!

2011-08-17 @ 21:21:33
Postat av: Jag

Söta du =)

2011-08-17 @ 23:54:36
Postat av: Jag

Söta du =)

2011-08-17 @ 23:55:14
Postat av: Lajsa

Moahahha och du som alltid haft så perfekta tänder, även solen har sina fläckar min vän. (citat från mormor)

2011-09-15 @ 20:22:04
URL: http://lajsa.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0