Helgen och början av veckan

Ja i lördags var det den årliga kräftskivan i vårt ska gruppboende. Tredje året vi är med och jag kommer så sakna alla (ok inte alla men kanske 70%) grannar. Tror det är svårt att hitta bättre faktiskt.



I söndags var vi lite trötta men samlade kraft och vek ihop de första flyttkartongerna och packade ner alla tallrikar, glas och muggar. Jag skulle kunna ta en ny mugg varje morgon i säkert 2 månader. Har alltid haft en thing för muggar.

I måndags åkte jag hem till the newly weds Ankie och Ted för taco, vin (ny upptäckt; Lindemans Bin 40 Merlot) och Svinalängorna. Betyg taco; 5 av 5. Vinet 4 av 5. Filmen 3 av 5.  Sen åkte jag mätt hemåt i natten. Kan inte för mitt liv förstå hur jag kan bli julbordsmätt av 2 taco's. 

Igår joggingtur i solen och värmen, jobbigt var det men alltid lika skönt efter. Middag, matlåda, te och lite fotboll. 

Idag blir det en dag som jag knappast kommer minnas; jobba och packa lite mera.

C'est tout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0